Contacts

Адреса: вулиця Миколи Шепелєва, 3, Київ

Час роботи: з 8:30 до 17:00

Телефон: 044 497 7165, 095 327 7970, 068 784 6348

Менеджмент та маркетинг

Обожнюєш спілкування з людьми, мрієш бути постійно в центрі подій та проявляти свої найкращі риси?

Професія адміністратора – саме те, що шукаєш!

Адміністратор - це особа, що забезпечує ефективне обслуговування відвідувачів.

Про що дізнаєшся під час навчання:

Як консультувати відвідувачів з питань та послуг, що надає підприємство.

Як здійснювати роботу з обслуговування відвідувачів, створювати для них комфортні умови.

Як забезпечити контроль за збереженням матеріальних цінностей.

Як запобігати та ліквідовувати конфліктні ситуації.

Чим доведеться займатися на підприємстві:

Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводити необхідні організаційно-технічні заходи. Здійснювати контроль за відповідним оформленням приміщень, стежити за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення і зовні будівлі. Забезпечувати чистоту і порядок у приміщенні і на прилеглій до нього або будівлі території. Контролювати дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни. Інформувати керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації. Забезпечувати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.

Професійно важливі якості, яких ми навчимо тебе:

висока стресостійкість, хороший рівень уваги, гнучкість мислення, хороша пам’ять, виразна мова, емоційна стійкість, доброзичливість, організованість, відповідальність, самостійність.

На сьогоднішній день торгівля займає одну з ключових сфер діяльності суспільства.

Ключовою фігурою є фахівець  який займається просуванням товарів  і послуг  на ринок, спеціаліст, який не тільки постачає товари,  представляє фірму клієнтам, але й створює її імідж. І ти також можеш стати агентом з постачання!

Специфіка професії агента полягає у тому, що вона охоплює широке коло обов’язків:

а) агента зі збуту та постачання  (забезпечує збут чи постачання товарів і послуг);

б) торговельного агента експедитора (доставляє товар і продає його);

в)  агента – «дизайнера» (доведення продукції до норм, що відповідають запитам потребам конкретного покупця);

г) агента з постачання (збуту) товарів за телефоном (телефонування потенційному покупцю з метою продати товар (послугу), призначити зустріч); д) агента-консультанта (консультації зі збуту страхових полісів систем центрального опалення, меблів тощо).

Що будемо вивчати: основи менеджменту, основи соціальної і практичної психології; норми і законодавчі акти, що стосуються торгівлі; основи етики ділового спілкування і ведення переговорів: порядок укладання і оформлення угод; закономірності та тенденції формування ринку товарів; основи підприємницької  діяльності; основи зовнішньоекономічної діяльності. основи організації матеріально-технічного постачання і вантажно-розвантажувальних робіт; правила і порядок приймання і відправлення вантажів, замовлення контейнерів і транспортних засобів, оформлення документів на одержані і відправлені вантажі; номенклатуру і норми витрат сировини, матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, умови їх зберігання і транспортування, основи  організації  праці.

На додаток до інтегрованих професій у сфері обслуговування маєш можливість отримати професію діловода. Жодне підприємство не може функціонувати без документального оформлення своєї діяльності.

До операцій з документного обслуговування належать:

- складання, редагування, оформлення службових документів та їх реєстрація, обробка, контроль виконання;
- формування справ і передача на зберігання до архіву;
- стенографування;
- розшифрування й оформлення текстових робіт;
- володіння методами роботи на ПК з використанням текстових редакторів.