Contacts

Адреса: вулиця Миколи Шепелєва, 3, Київ

Час роботи: з 8:30 до 17:00

Телефон: 095 327 7970, 067 180 3196 - приймальна комісія, 067 181 7652 - приймальня директора, 067 181 0104 - відділ кадрів

E-mail: buro@kvpubd.kiev.ua

Менеджмент та маркетинг

Обожнюєш спілкування з людьми, мрієш бути постійно в центрі подій та проявляти свої найкращі риси?

Професія адміністратора – саме те, що шукаєш!

Адміністратор - це особа, що забезпечує ефективне обслуговування відвідувачів.

Про що дізнаєшся під час навчання:

Як консультувати відвідувачів з питань та послуг, що надає підприємство.

Як здійснювати роботу з обслуговування відвідувачів, створювати для них комфортні умови.

Як забезпечити контроль за збереженням матеріальних цінностей.

Як запобігати та ліквідовувати конфліктні ситуації.

Чим доведеться займатися на підприємстві:

Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводити необхідні організаційно-технічні заходи. Здійснювати контроль за відповідним оформленням приміщень, стежити за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення і зовні будівлі. Забезпечувати чистоту і порядок у приміщенні і на прилеглій до нього або будівлі території. Контролювати дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни. Інформувати керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації. Забезпечувати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.

Професійно важливі якості, яких ми навчимо тебе:

висока стресостійкість, хороший рівень уваги, гнучкість мислення, хороша пам’ять, виразна мова, емоційна стійкість, доброзичливість, організованість, відповідальність, самостійність.

На сьогоднішній день торгівля займає одну з ключових сфер діяльності суспільства.

Ключовою фігурою є фахівець  який займається просуванням товарів  і послуг  на ринок, спеціаліст, який не тільки постачає товари,  представляє фірму клієнтам, але й створює її імідж. І ти також можеш стати агентом з постачання!

Специфіка професії агента полягає у тому, що вона охоплює широке коло обов’язків:

а) агента зі збуту та постачання  (забезпечує збут чи постачання товарів і послуг);

б) торговельного агента експедитора (доставляє товар і продає його);

в)  агента – «дизайнера» (доведення продукції до норм, що відповідають запитам потребам конкретного покупця);

г) агента з постачання (збуту) товарів за телефоном (телефонування потенційному покупцю з метою продати товар (послугу), призначити зустріч); д) агента-консультанта (консультації зі збуту страхових полісів систем центрального опалення, меблів тощо).

Що будемо вивчати: основи менеджменту, основи соціальної і практичної психології; норми і законодавчі акти, що стосуються торгівлі; основи етики ділового спілкування і ведення переговорів: порядок укладання і оформлення угод; закономірності та тенденції формування ринку товарів; основи підприємницької  діяльності; основи зовнішньоекономічної діяльності. основи організації матеріально-технічного постачання і вантажно-розвантажувальних робіт; правила і порядок приймання і відправлення вантажів, замовлення контейнерів і транспортних засобів, оформлення документів на одержані і відправлені вантажі; номенклатуру і норми витрат сировини, матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, умови їх зберігання і транспортування, основи  організації  праці.

На додаток до інтегрованих професій у сфері обслуговування маєш можливість отримати професію діловода. Жодне підприємство не може функціонувати без документального оформлення своєї діяльності.

До операцій з документного обслуговування належать:

- складання, редагування, оформлення службових документів та їх реєстрація, обробка, контроль виконання;
- формування справ і передача на зберігання до архіву;
- стенографування;
- розшифрування й оформлення текстових робіт;
- володіння методами роботи на ПК з використанням текстових редакторів.

ПРОДОВЖУЄМО НАВЧАТИСЯ...

 

 

 

 

 

Другий семестр хоч і почався в умовах локдауну, та виявився надзвичайно активним для здобувачів освіти на базі 11 класу за професією "Адміністратор, агент з постачання" групи 2ТУ-1. Тож навчання для учнів розпочалося не лише з практики на підприємствах, а й консультації до написання дипломних робіт.

За допомогою платформи Zoom вдалося разом з викладачем Анною Лесик обговорити шляхи підготовки до захисту дипломних робіт. Бажаємо успіхів на фінішній прямій

 

 

 

 

 

 

 

 

Ось такою величезною командою ми зібралися для захисту поетапної кваліфікаційної атестації за професією «Адміністратор». Учні групи 35 не лише склали іспит за обраними білетами, що приймала викладачка спец дисциплін Анна Лесик, а й радо ділилися досвідом після пройденої практики та інноваціями, з якими довелося познайомитися в роботі та навчанні під час карантину та пандемії.

 

В рамках предметного тижня МК «Менеджменту та маркетингу» викладачка Анна Лесик провела інтелектуальну гру «Фінансова грамотність» зі здобувачами освіти 16 групи за професією «Адміністратор».

Гру провели у форматі телешоу «Найрозумніший», учні дізналися про походження грошей, поговорили про банкноти України та витрати сім’ї. А щоб було цікаво - то змагалися між собою «Акули бізнесу» зі своїм арбітром-майстром виробничого навчання Анжелікою Неразік та «Юні бізнесмени» зі своїм арбітром-майстром виробничого навчання Юлією Нечипоренко.

Більш активними та влучними виявилися гравці команди «Акули бізнесу»! Наші вітання переможцям!

 

Навіщо компанії маркетолог!!!

10.11.2020 р. у рамках методичного тижня МК «Менеджменту і
маркетингу» був проведений позаурочний захід батл між
представниками команд «Адміністратори»( групами ТУ-1) та
«Бакалаври»(група М-1) .
Учні мали можливість закріпити теоретичні знання з навчальних предметів,
виявити логіку, ерудицію, здатності ефективної командної
комунікації під час проведення заходу. Формат батлу передбачав виявлення
серед учасників найбільш творчу та ерудитну команду. І єю стала команда
«Адміністратори»
Батл відбувся в доброзичливій атмосфері активної взаємодії. Захід викликав
позитивні емоції як в учасників, так і у педагогічних працівників .

Раді повідомити, що 09.11.2020 розпочався предметний тиждень методичної комісії «Менеджменту та маркетингу». Педагоги долучилися до конференції, де обговорили потенціал на напрямки навчання адміністраторів, агентів з постачання та діловодів.

Свій погляд на питання, дискусія з актуальних питань в навчанні допомогли педагогам краще зрозуміти особливості сучасної освіти.