Contacts

Адреса: вулиця Миколи Шепелєва, 3, Київ

Час роботи: з 8:30 до 17:00

Телефон: 044 497 7165, 095 327 7970, 068 784 6348

Методична робота

ОНЛАЙН ЗАХИСТ КУРСОВИХ ПРОЄКТІВ

29.05.2020 завершився захист курсових проєктів у групі М-1 з дисципліни «Системи сервісних технологій». Керівник курсового проєкту, викладач Кваша Наталія Валеріївна організувала проведення захисту у форматі онлайн. Здобувачі освіти захищали курсові проєкти за допомогою сучасних Інтернет-технологій.  Захист в такому форматі було проведено вперше, це було досить незвично, учні по-різному виходили із ситуації,  але в цілому він вдався. Мета була досягнута.

 

Київське вище професійне училище будівництва і дизайну готується до нового навчального року!

Київське вище професійне училище будівництва і дизайну почало активну підготовку до нового навчального року.
Зокрема, училище придбало форму для виробничого навчання за професіями «Маляр, реставратор декоративно-художніх фарбувань» - 100 шт.,
«Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж. Електромонтажник з силових мереж та електроустаткування. Електрозварник ручного зварювання» - 100 шт.

Заклад освіти повністю забезпечує учнів необхідними інструментами, інвентарем та формою. Навчання в училищі безкоштовне.
Київське вище професійне училище будівництва і дизайну створює комфортні умови для опанування професій.
Ласкаво просимо до нас на навчання!

 

Триває карантин - триває дистанційна робота!

       Продовжують роботу методичні комісії училища. В умовах карантину педагогічні працівники проводять засідання методичних комісій он-лайн. Голови методичних комісій організовують дистанційні засідання, на яких розглядають нагальні питання.

06.04.2020- проведено on-line засідання методичної комісії «Інформаційних технологій» в додатку Skype. Питання, які були розглянуті на засіданні:

  • організація дистанційного навчання: вибір програмного забезпечення для організації та проведення on-line уроків; технічні та програмні можливості; організація роботи з учнями, які не мають можливості доступу до on-line ресурсів,
  • здійснення контролю за on-line навчанням учнів, систематизація обліку оцінок та знань учнів,
  • організація власної педагогічної діяльності під час карантину, обмін  власними спостереженнями, напрацюваннями, рекомендаціями, побажаннями та досвідом
  • обмін досвідом щодо вивчення сучасного ринку програмного забезпечення для проведення он лайн конференцій,
  • ознайомлення з ресурсами які мають методичні навчальні курси для організації on-line навчання,
  • розгляд та погодження графіку виконання дипломних робіт.

08. 04.2020 - відбулось on-line засідання М(Ц)К «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Члени комісії розглядати питання умов, методики і засобів навчання професії в умовах карантину; обговорили, внесення змін до плануючої документації, розглянули та погодили методичні рекомендації до написання курсових робіт тощо.

 

 

Навчаємося он-лайн!

У Київському вищому професійному училищі будівництва і дизайну триває навчання  он-лайн. Викладачі загальноосвітніх предметів, професійно-теоретичної підготовки проводять уроки дистанційно, використовуючи для цього сучасні інформаційні технології: messengerTelegram, Viber, WhatsApp, соціальні мережіFacebook, Instagram, платформиGoogleclassroom, Zoom, Skype.

Учні разом з викладачами успішно вивчають новий матеріал, відповідають он-лайн на питання викладачів, і навіть, декламують на пам'ять вірші з української літератури, виконують контрольні роботи.

Так, наприклад:

- з професійно-теоретичної підготовки -

13.04.2020 викладач Кваша Н.В. провела он-лайн урок на тему «Біологічні чинники ризику в туризмі» з учнями групи № 14. Це був предмет «Технологія туристичного обслуговування». Урок вдався, мети було досягнуто.

22.04.2020  викладач Кваша Н.В. провела он-лайн інструктаж, щодо виконання річної контрольної роботи зпредмету «Технологія туристичного обслуговування» для учнів групи № 14.

- з предметів загальноосвітніх дисциплін -

09.04.2020  викладач Кубишта М.В. провела он-лайн урок на тему «Василь Стефаник. Життя і творчість.  Новаторство письменника. «Каміннийхрест» - психологічнерозкриття теми еміграції. Історична основа твору» з учнями групи № 11, предмет «Українська література». Урок вдався, мети було досягнуто, учні опанували матеріал, проведений у програмі DISCORD.

Для зручності вивчення предмету "Географія" окрім щоденної публікації конспектів на сайті, викладач Мисишин Т.В. зібрала їх  у своєму класі  (платформа Googleclassroom) та надіслала доступ до нього.

 

Ця платформа зручна для учнів, оскільки вміщує не тільки конспекти, а ще й додаткові матеріали, надіслані викладачем: підручник, поурочно-тематичне планування, перелік усіх необхідних завдань, презентації, відео тощо.

Викладач Левчук Ю.Ю. дистанційно прийняла у учнів групи  № 26 поезії на пам'ять:

         Продовжуємо навчатися!!!

 

 

Київське вище професійне училище будівництва і дизайну не дивлячись на карантин поновлює матеріально-технічну базу

З метою військово-патріотичного виховання та підготовки молоді до служби в Збройних Силах України в Київському вищому професійному училищі будівництва і дизайну постійно проводиться робота щодо оновлення та вдосконалення існуючої навчально-матеріальної бази.

Так, після проведення закупівлі за встановленою тендерною процедурою, у квітні кабінет "Захист Вітчизни" поповнився оновленими актуальними стендами з програми курсу, наочними посібниками з вогневої, тактичної, медичної підготовки, цивільного захисту, предметами військової амуніції, сучасними макетами озброєння, медичною технікою та тренажерами, а також іншим необхідним обладнанням для якісного навчання здобувачів освіти.

Карантин не завадить підготовці до ЗНО

У Київському вищому професійному училищі будівництва і дизайну продовжується дистанційна підготовка учнів до ЗНО. На вебсайті училища у рубриках «Розклад консультацій», «Проведення консультативних занять» викладачі розміщують матеріали для додаткового, поглибленого вивчення навчальних предметів. матеріали для підготовки до ЗНО.

Так, наприклад урок консультація до ЗНО (біологія) - дата проведення 31.03.2020.

Під час проведення даного уроку учні разом з викладачемуміло використовували всі можливості програми zoom, яка саме призначена для проведення такого роду занять, це дозволило представити навчальний матеріал, як систему яскравих образів, полегшило процес запам’ятовування та засвоєння знань, здійснювали міжпредметні і внутрішньопредметні зв’язки, органічно поєднували виховання, навчання й розумовий розвиток учнів.

 

 

Працюємо дистанційно!

Триває і робота методичних комісій училища. На онлайн засіданнях педагоги обмінюються досвідом з питання організації дистанційного навчання.

24 березня пройшло засідання методичної комісії «Суспільно-гуманітарних дисциплін»

24 березня пройшло засідання методичної комісії «Фізичної культури та захисту Вітчизни»

 

25 березня пройшло засідання методичної комісії «Менеджменту та маркетингу»

 

25 березня пройшло засідання методичної (циклової) комісії «Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності»

 

29 березня пройшло засідання методичної комісії «Природничо-математичних дисциплін»

На яких обговорювалися  різновиди електронних сервісів для організації дистанційного навчання:

Moodle - потужна система, за допомогою якої можна створити повноцінне навчальне середовище онлайн-формату. Працювати з нею можуть викладачі, адміністратори та здобувачі освіти. Корисна і при організації дистанційного навчання. Доступна безкоштовно;

Google Клас (GoogleCIassroom) - безкоштовний сервіс, який прискорює обмін інформацією між учасниками освітнього процесу. Ця система об’єднала найпопулярніші можливості Google: пошту, документи, сховище даних, календар;

Google Презентації (GooglePresentations) - додаток, який дозволяє працювати з файлами на пристроях з операційною системою Android. У такий спосіб можна створювати та редагувати презентації, відкривати до них доступіншим користувачам, додавати коментарі та відповідати на них, додавати слайди, змінювати їх розташування, форматувати текст. Частково з додатком можна працювати без підключення до мережі Інтернет;

iLearn - це безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн курсами, тестами та вебінарами;

Kahoot! - сервіс, який дозволяє генерувати тести і проходити їх в ігровій формі. На заняттях може стати інструментом для перевірки знань. Використовувати можна прямо у браузері;

Edmodo - освітній сайт, що побудований як усічена соціальна мережа за типом Facebook. Дозволяє оперативно спілкуватися викладачам та здобувачам освіти;

LearningApps.org - сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи;

Stepik - безкоштовна освітня платформа та конструктор відкритих онлайн курсів та уроків;

OnlineTestPad - онлайн конструктор тестів, опитувань, кросвордів.

МесенджериSkype, Viber, WhatsApp, Zoom - для організації спілкування учасників освітнього процесу в режимі реального часу;

Linoit - віртуальна дошка (полотно), на якій можна закріплювати спеціальні стікери з інформаційними замітками, зображеннями, відео та документами;

Padlet - універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) яку легко застосовувати в освітньому процесі;

Trello - онлайн-програма, що допоможе організувати продуктивну командну роботу учнів. Наприклад, створення проекту чи підготовку до предметного турніру;

Plickers - додаток, який дозволяє організувати тестування за допомогою карток з QR-кодом та швидко отримати результати.

Педагоги активно працюють над розробками онлайн уроків, тримають постійний зв'язок із учнями.

Рішеннями засідань методичних комісій є те, що і надалі необхідно розробляти якісні та цікаві уроки, вчасно розміщувати їх на сайті училища; проводити онлайн консультації, щоб здобувачі освіти відчували підтримку педагогів; готувати відео-уроки;  використовувати нові навчальні платформи та електронні ресурси.

         Погоджені теми курсових, дипломних робіт, програма технологічної практики.

         Розглянуті питання щодо  організації дистанційної профорієнтації із здобувачами освіти закладів загальної середньої освіти.

          Робота триває!

Карантин не завадить освітньому процесу!

Освітній процес у Київському вищому професійному училищі будівництва і дизайну на час карантину організовано у вигляді дистанційного навчання на вебсайті училища.

На вебсайті училища створена кнопка «Дистанційне навчання». У цьому розділі викладачі розміщують матеріали уроків, корисні посилання, питання для самоперевірки, матеріали підготовки до ЗНО.

Організація дистанційного навчання для учнів груп з професії  «Маляр, реставратор декоративно-художніх фарбувань»

Для зручності спілкування в соціальній мережі «Telegram» створені групи, для спілкування з кожною групою окремо.

На прикладі, група №11.

Для учнів щоденно відправляються:

  1. Методичні розробки уроків
  2. Зразки виконання робіт
  3. Відео-описання завдання
  4. Голосові повідомлення з вказівками

Також, обов’язково, на сайті училища розміщуються розробки уроків.

Учні реагують, бурхливо обговорюють і пересилають виконані завдання:

Урок ОСНОВИ КОЛЬОРОЗНАВСТВА:

  1. Методична розробка уроку
  2. Зразок виконання
  3. Голосові повідомлення з вказівками

Викладач, коментує і  відповідає учням:

 

Організація дистанційного навчання для учнів груп з професії  «Агент з організації туризму, адміністратор, діловод»

26.03.2020 викладач Н.В. Кваша провела он-лайн урок на тему «Безвізовий режим між Україною та Європейським союзом» з учнями групи № 14. Це був предмет «Технологія туристичної діяльності». Це було вперше, і досить незвично, і ,нажаль, не всі учні змогли долучитися, але в цілому урок вдався. Мета була досягнута.

Організація дистанційного навчання для учнів груп з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення»

Завдання та  матеріали уроків викладач Сидорко О.М. виставляє на сайті училища. Індивідуально у вайбері надає консультації, щодо виконання завдання.

Виконане завдання учні пересилают на e-mail викладача. Вона на почті   зробила папки на кожну групу окремо, де зберігаються роботи учнів. В подальшому перевіряються, коментуються помилки і виставляються оцінки (занотовує у себе)

Організація проведення дистанційного навчання для учнів груп з професії «Адміністратор, агент з постачання, діловод»

         Викладач професійно-теоретичної підготовки Лесик Г.Ю організовує дистанційне навчання учнів у соціальних мережах Viber,Instagram, в подальшому виставляє урок у соціальній мережі Facebook,з метою охоплення більшої кількості учнів. Матеріал подано цікаво, доступно. Мета уроку досягнута.

 

Організація проведення дистанційного навчання із  загальноосвітніх дисциплін

Викладач історії Мегей А.В.проводить он-лайн уроки на  платформі Zoom:

Предмет: Історія України

Група № 26

Дата проведення: 01.04.2020

Тема уроку: Воєнне повсякдення. Культура в роки війни

План уроку:

  1. Евакуація культурних цінностей
  2. Розвиток освіти та науки в роки війни
  3. Внесок в перемогу діячів української літератури, кіномистецтва, театрів, образотворчого мистецтва

Організація дистанційної виховної роботи з учнями училища

Під час карантину необхідно особливу увагу приділяти виховній роботі з учнями. Пояснювати та роз’яснювати їм, як необхідно навчатися дистанційно, як користуватися інтернет-посиланнями, як поводити себе під час карантину.

У Київському вищому професійному училищі будівництва і дизайну систематично проводяться виховні години, інформаційні години з учнями дистанційно.

Так, наприклад

24.03.2020 керівниками 21 групи Мегей А.В. та Поп’юком М.І. було проведено відео-конференцію на платформі Zoom

Тема:Дистанційне навчання та профілактика коронавірусу

Учням пояснили як дистанційно буде організовано їх навчання. Було роз’яснено як дотримуватися  дистанційного режиму роботи, керівники групи допомогли розібратися учням із навчальним розкладом та завданнями, які необхідно опрацювати.

Була проведена бесіда щодо профілактики коронавірусу, основних симптомів    та загальної кількості хворих, тих, хто одужав та помер.

 

 

Київське вище професійне училище будівництва і дизайну радо зустрічає гостей!

29 лютого 2020 року у Київському вищому професійному училищі будівництва і дизайну відбувся День відкритих дверей. Захід відвідало понад 100 учнів зі шкіл м.Києва та Київської області.
Майбутні абітурієнти не лише познайомилися з матеріально-технічною базою закладу освіти, а й з великим задоволенням відвідали майстер-класи, які проводили майстри виробничого навчання разом із здобувачами освіти Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну.
Гості мали змогу поспілкуватися з адміністрацією та педагогічним колективом закладу освіти.
Яскравим та приємним сюрпризом для відвідувачів Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну став святковий концерт.

Київське вище професійне училище запрошує випускників старших класів для знайомства із закладом освіти на наступний День відкритих дверей, який відбудеться 14 березня 2020 року.

НАША ПРОФЕСІЯ - НАЙКРАЩА!

З 17 лютого 2020 року по 21 лютого в училищі відбувся фаховий тиждень за професією «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення». Основною метою проведення тижня є виявлення обдарованої учнівської молоді, стимулювання творчого самовдосконалення учнів, поглиблення й розширення знань, розвитку їх творчого мислення та інтелектуальних здібностей, зацікавлення учнів до обраної професії та урізноманітнення форм і методів навчання.

У рамках тижня було проведено ряд заходів в яких учні проявили свою креативність, творчість, обізнаність та рівень свого навчання. Активну участь у заходах прийняли учні першого курсу, які проявили найбільшу зацікавленість та активність в усіх заходах фахового тижня. Викладачі Дубина Ольга Миколаївна та Сидорко Оксана Миколаївна, майстер виробничого навчання Гринь Тетяна Миколаївна зуміли максимально професійно підготувати та зацікавити учнів до участі в даних заходах. Усі заходи проведені на високому рівні, отримали схвальні відгуки, а учасники мали нагоду отримати солодкі призи.

 

Київське вище професійне училище будівницта і дизайну проводить профорієнтаційну роботу!

З метою висвітлення особливостей професій, актуальних для учнів та формуванню свідомого професійного вибору, педагогічні працівники Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну провели профорієнтаційний тренінг із здобувачами освіти середньої загальноосвітньої школи №95 Шевченківського району м. Києва.

Під час проведення вищевказаного тренінгу з учнями 9-х класів представниками Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну були використані методи (вправи) профорієнтаційної роботи, серед яких: «Професія на букву», «Творці», «Психогеометрія С.Деллінгера», «Кроки вибору професій» та ін.

Учні  мали змогу задавати питання ведучим семінару, а також оцінити їх роботу та визначити корисність проведення даного заходу, заповнивши анкету зворотнього зв'язку.

Адміністрація школи сприяла проведенню профорієнтаційного семінару-тренінгу, про що свідчить позитивний відгук про проведену роботу.

 

На шляху до майбутньої професії!

В рамках українсько-німецького проєкту  «Модернізація професії маляр, реставратор декоративно-художніх фарбувань» з 03 по 07 лютого 2020 року в училищі  проходив захист другого проміжного іспиту, що відповідає за українськими стандартами маляру 5 розряду та теоретичному та практичному змісту німецьких модулів №4, 5, 6, 7, 8 за освітньою програмою з підготовки кваліфікованих робітників за професією «Маляр. Реставратор декоративно-художніх фарбувань»,  в групі 41. На захисті модуля була присутня наша колега і гостя зі Львова Федечко Тамара Борисівна

Учні виконували всі роботи на КОЯх, де їм необхідно було виконати оздоблення внутрішньої та зовнішньої поверхні. Також було виділено цілий день для написання тестових завдань.

Робота учнів включала наступні етапи:

  • Складання проекту оформлення.
  • Виконання змішування кольорового тону.
  • Опорядження поверхні декоративними штукатурками.
  • Пофарбування дисперсійною фарбою відповідно до кольорового тону.
  • Опорядження декоративними архітектурними елементами.
  • Опорядження поверхні шпалерами.
  • Покриття фарбою металевої поверхні.
  • Фарбування дерев’яної поверхні.
  • Фахова співбесіда
  • Виконання тестових завдань.

По завершенню іспиту, всі учні успішно його склали та отримали сертифікати європейського зразка.

 

Результати учнівських робіт:

 

Контрольний зріз знань – в музеї!

    Протягом 15 уроків учні групи № 14 за професією «Агент з організації туризму, адміністратор, діловод» вивчали тему «Класифікація, технологія розробки і техніка проведення екскурсій». Настав час продемонструвати засвоєнні знання і вміння, тому 07.02.2020 учні цієї групи разом з викладачем Квашою Н. В. відправились до музею Ханенків.

Напередодні учні отримали домашнє завдання – підготувати цікаву розповідь про будь-який експонат музею, щоб потім застосовуючи техніку проведення екскурсії, розповісти про цей експонат.

Сподобалося усім, навіть працівникам музею! Така  контрольна робота набагато цікавіша і корисніша!

Педагогіка партнерства через проєктну діяльність!

З метою популяризації професії «Агент з організації туризму», та кращому засвоєнню вивченого матеріалу, викладач спеціальних дисциплін Кваша Н. В.  23.01.2020 провела відкритий урок, в рамках обміну досвідом з молодими викладачами. На уроці Наталія Валеріївна показала як практично використовувати метод проєктів.

 Учні групи № 14 були поділені на дві команди, і використовуючи лише папір та ножиці будували туристичну базу.

Учні з великим захопленням виконували завдання. У кабінеті панував командний дух, рівність і братерство. По завершенню представляли свої проєкти, а журі оцінювало. Перемогла – дружба!

Предметний тиждень за професіями адміністратор, агент з постачання, діловод

З 11 до 15 листопада 2019 року методичною комісією «Менеджменту та маркетингу» було проведено предметний тиждень за професіями адміністратор, агент з постачання, діловод, основною метою якого було підвищення інтересу до вивчення спеціальних предметів, збагачення досвіду учнів та педагогів, розширення світогляду та здобуття нового освітнього досвіду.

Впродовж тижня усіма членами комісії було проведено безліч різноманітних заходів.

Так, Світлана Змієвська з адміністраторами провела позаурочний захід «Пунктуальність – основа організації»,

На відкритому уроці в/н «Складання та оформлення організаційно-розпорядчої документації з дотриманням стилістичних та синтаксичних особливостей оформлення ділових паперів: статутів» Косарцова Олена поділилася досвідом з педагогами інших училищ м.Києва

На засіданні методичної секції старших майстрів, що теж проходила в період проведення предметного тижня Марія Гурин виступила з доповіддю, в ході якої висвітлила особливості підготовки майстра виробничого навчання до уроків виробничого навчання

Під час тренінгу з технології торгівлі учні 26 групи проявили креативне мислення та організаційну роботу. Тренінг проведено Анною Лесик для агентів з постачання.

Також майстри виробничого навчання Галина Помогаєва та Марія Гурин провели квест для груп першого курсу адміністраторів «Ми - адміністратори!»

Фаховий тиждень за професією «Агент з організації туризму»

З 26.09.2019 по 03.10.2019р. в КВПУ будівництва і дизайну відбувся фаховий тиждень за професією «Агент з організації туризму». У його рамках  відбувся конкурс на кращу організацію робочого місця під час проходження практики на туристичному підприємстві, який провела майстер в\н Руда В. В.

Конкурс стіннівок до Всесвітнього дня туризму ……

….та урок-екскурсію провела викладач Н. В. Кваша

Кого тільки не зустрінеш під час навчальних екскурсій, навіть футбольних зірок….

Майстер в\н Карпенко Г. П.  у рамках фахового тижня разом з учнями групи № 34 відвідали туристичну виставку

Найактивніші учні були нагороджені грамотами та подяками!